.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجراي محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي به مازندران

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مازندران از ايجاد محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي به اين استان در روزهاي آينده خبر داد .

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ محمد نژاد رئيس پليس راه استان مازندران از ايجاد محدوديت هاي ترافيکي به منظور ايجاد کشش ورواني عبور ومرور در محور هاي مواصلاتي به استان مازندران خبر داد .

رئيس پليس راه مازندران افزود: به همين منظور تردد موتورسيکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 روز جمعه از محورهاي کندوان هراز وفيروزکوه وبالعکس ممنوع است و در محور کرج به چالوس نيز تردد انواع تريلي وکاميون کماکان ممنوع مي باشد .

وي افزود :از ساعت 13 تا 23 روز جمعه تردد انواع وسايط نقليه از سمت کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 16 تا 23 تردد کليه وسايط نقليه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود .

محمد نژاد همچنين از ايجاد محدوديت هاي ترافيکي در محور هراز استان مازندران خبرداد وتصريح کرد : دراين محور تردد کليه کاميون ها به استثناي کاميون هاي حامل مواد سوختي وفاسد شدني از ساعت 12 تا 22 روز جاري و ازساعت 16 تا 22 روز جمعه ممنوع خواهد بود .

رئيس پليس راه مازندران خاطر نشان کرد : در محور فيروزکوه تردد کليه تريلرها به استثناي تريلي هاي حامل مواد سوختي وفاسد شدني از ساعت 12 تا 22 روز پنج شنبه و ازساعت 6 صبح تا22 روزجمعه از تهران به قائم شهر وبالعکس ممنوع مي باشد .

محمد نژاد در خاتمه از کليه رانندگاني که قصد سفر به استان مازندران را ارند خواست : ضمن رعايت کامل مقررات راهنمائي ورانندگي در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن هاي 3287070 و71 با پيش شماره 0151 پليس راه استان مازندران تماس حاصل کنند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.